Veelgestelde vragen
Je kan hier een antwoord vinden op al je vragen over bezorging, bestelling, ophalen, terugzenden …
Je vraag hier toch niet teruggevonden? Bezoek dan onze contactpagina en stel je vraag hier. We helpen je graag verder!
Indien je goederen beschadigd zijn toegekomen, gelieve dan volgende stappen te ondernemen:
- Maak een foto van het beschadigde voorwerp
- Verstuur de foto via email en geef een korte omschrijving van de beschadiging. Indien u meerdere stukken had besteld, gelieve dan erbij zetten om welk stuk het precies gaat.
Nadien kunnen wij dan contact met u opnemen om een oplossing te zoeken.
Indien je een factuur wenst moet je dit melden bij de bestelling, er wordt er alleen een factuur opgemaakt aan klanten met een btw nummer, klanten zonder btw nummer krijgen een kasticket bij levering.
Indien je als particulier toch een factuur wenst zal je hiervoor een administratiekost van €12 incl. BTW moeten betalen.
Wens je als zakelijke klant een factuur te ontvangen?
Vul bij het afrekenproces bij het gedeelte “Factuurgegevens” volgende gegevens in:
- Bedrijfsnaam
- Ondernemingsnummer
Stuur ons nadien een mailtje dat je graag een factuur zou ontvangen en vermeld volgende gegevens:
- Nummer van je bestelling
- Naam en voornaam
Nadien bezorgen we je dan het factuur.
Wanneer je je wachtwoord vergeten bent kan je steeds een nieuw wachtwoord aanvragen via de website.
- Klik bovenaan in het menu op “Mijn account“
- Klik nadien op “Registreren“
Je komt dan terecht op het inlogscherm van de webshop (zie screenshot hieronder) waarbij je de link “Wachtwoord vergeten” kan gebruiken om je wachtwoord te herstellen.
- Klik rechts onderaan op “Wachtwoord vergeten“
- Geef nadien je e-mailadres in dat je gebruikt om in te loggen op de webshop
- Klik daarna op “Reset wachtwoord“
Je zal nadien een mail met een link ontvangen waarmee je je nieuw wachtwoord kan instellen.
Mailtje niet ontvangen? Check dan even ook je SPAM-folder (ongewenste mail) om te controleren of het niet hierin is terechtgekomen.
Alle Bestellingen die toekomen voor 15 u worden dezelfde dag verzonden.
Voor de bezorging van uw pakket zijn wij afhankelijk van GLS. De effectieve levertijd kan 2 tot 3 dagen bedragen en hangt af van hoe snel GLS uw pakket verwerkt.
Je kan onze thuiswinkel bezoeken tijdens onderstaande openingsuren.
Woensdag tem zaterdag | 10u – 18u |
Zondag tem dinsdag, Feestdagen | GESLOTEN |