Bel ons! 0475 54 71 87 | info@sunshine-colours.be

Bel ons! 0475 54 71 87 | info@sunshine-colours.be

Wij verzenden naar België, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.

Gratis verzending: vanaf € 45 naar België en Nederland
vanaf € 60 naar Duitsland en Luxemburg.

Veelgestelde vragen2023-02-27T22:09:50+01:00

Veelgestelde vragen

Je kan hier een antwoord vinden op al je vragen over bezorging, bestelling, ophalen, terugzenden …
Je vraag hier toch niet teruggevonden? Bezoek dan onze contactpagina en stel je vraag hier. We helpen je graag verder!

Wat indien mijn goederen beschadigd zijn aangekomen?2023-07-17T19:11:02+02:00

Indien je goederen beschadigd zijn toegekomen, gelieve dan volgende stappen te ondernemen:

  • Maak een foto van het beschadigde voorwerp
  • Verstuur de foto via email en geef een korte omschrijving van de beschadiging. Indien u meerdere stukken had besteld, gelieve dan erbij zetten om welk stuk het precies gaat.

Nadien kunnen wij dan contact met u opnemen om een oplossing te zoeken.

Kan ik als particuliere klant een factuur ontvangen2023-03-30T21:06:56+02:00

Indien je een factuur wenst moet je dit melden bij de bestelling, er wordt er alleen een factuur opgemaakt aan klanten met een btw nummer, klanten zonder btw nummer krijgen een kasticket bij levering.

Indien je als particulier toch een factuur wenst zal je hiervoor een administratiekost van €12 incl. BTW moeten betalen.

Kan ik als zakelijke klant een factuur ontvangen2023-03-30T21:00:10+02:00

Wens je als zakelijke klant een factuur te ontvangen?

Vul bij het afrekenproces bij het gedeelte “Factuurgegevens” volgende gegevens in:

  • Bedrijfsnaam
  • Ondernemingsnummer

Stuur ons nadien een mailtje dat je graag een factuur zou ontvangen en vermeld volgende gegevens:

  • Nummer van je bestelling
  • Naam en voornaam

Nadien bezorgen we je dan het factuur.

Wat als ik mijn wachtwoord kwijt ben?2023-03-06T13:34:06+01:00

Wanneer je je wachtwoord vergeten bent kan je steeds een nieuw wachtwoord aanvragen via de website.

  • Klik bovenaan in het menu op “Mijn account
  • Klik nadien op “Registreren

Je komt dan terecht op het inlogscherm van de webshop (zie screenshot hieronder) waarbij je de link  “Wachtwoord vergeten” kan gebruiken om je wachtwoord te herstellen.

  • Klik rechts onderaan op “Wachtwoord vergeten
  • Geef nadien je e-mailadres in dat je gebruikt om in te loggen op de webshop
  • Klik daarna op “Reset wachtwoord

Je zal nadien een mail met een link ontvangen waarmee je je nieuw wachtwoord kan instellen.

Mailtje niet ontvangen? Check dan even ook je SPAM-folder (ongewenste mail) om te controleren of het niet hierin is terechtgekomen.

Hoe lang duurt het vooraleer ik mijn bestelling ontvang?2023-03-06T13:36:46+01:00

Alle Bestellingen die toekomen voor 15 u worden dezelfde dag verzonden.

Voor de bezorging van uw pakket zijn wij afhankelijk van GLS. De effectieve levertijd kan 2 tot 3 dagen bedragen en hangt af van hoe snel GLS uw pakket verwerkt.

Kan ik een product ook op de markt komen afhalen?2023-07-17T20:54:56+02:00

Geplaatste bestellingen via de webshop kan je enkel afhalen in onze thuiswinkel.

Maar je bent uiteraard ook steeds welkom op onze zondagse markt in Zonhoven, waar je kan langskomen om ons groot assortiment ter plaatse te komen bekijken. Je wordt er eveneens bijgestaan met professioneel advies!

Je kan ons zondag’s op de markt in Zonhoven terugvinden in het begin van de Grote Hemmenweg van 08u tot 12u.

Kan ik ook zonder afspraak naar de thuiswinkel komen?2023-07-17T18:39:18+02:00

Je kan onze thuiswinkel bezoeken tijdens onderstaande openingsuren.

Woensdag tem zaterdag 10u – 18u 
Zondag tem dinsdag, Feestdagen GESLOTEN

Titel

Ga naar de bovenkant