Bel ons! 0475 54 71 87 | info@sunshine-colours.be

Wij verzenden naar België, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.

Gratis verzending: vanaf € 35 naar België, vanaf € 60 naar Nederland.

Veelgestelde vragen2023-02-27T22:09:50+01:00

Veelgestelde vragen

Je kan hier een antwoord vinden op al je vragen over bezorging, bestelling, ophalen, terugzenden …
Je vraag hier toch niet teruggevonden? Bezoek dan onze contactpagina en stel je vraag hier. We helpen je graag verder!

Kan ik als particuliere klant een factuur ontvangen2023-03-30T21:06:56+02:00

Indien je een factuur wenst moet je dit melden bij de bestelling, er wordt er alleen een factuur opgemaakt aan klanten met een btw nummer, klanten zonder btw nummer krijgen een kasticket bij levering.

Indien je als particulier toch een factuur wenst zal je hiervoor een administratiekost van €12 incl. BTW moeten betalen.

Kan ik als zakelijke klant een factuur ontvangen2023-03-30T21:00:10+02:00

Wens je als zakelijke klant een factuur te ontvangen?

Vul bij het afrekenproces bij het gedeelte “Factuurgegevens” volgende gegevens in:

  • Bedrijfsnaam
  • Ondernemingsnummer

Stuur ons nadien een mailtje dat je graag een factuur zou ontvangen en vermeld volgende gegevens:

  • Nummer van je bestelling
  • Naam en voornaam

Nadien bezorgen we je dan het factuur.

Wat als ik mijn wachtwoord kwijt ben?2023-03-06T13:34:06+01:00

Wanneer je je wachtwoord vergeten bent kan je steeds een nieuw wachtwoord aanvragen via de website.

  • Klik bovenaan in het menu op “Mijn account
  • Klik nadien op “Registreren

Je komt dan terecht op het inlogscherm van de webshop (zie screenshot hieronder) waarbij je de link  “Wachtwoord vergeten” kan gebruiken om je wachtwoord te herstellen.

  • Klik rechts onderaan op “Wachtwoord vergeten
  • Geef nadien je e-mailadres in dat je gebruikt om in te loggen op de webshop
  • Klik daarna op “Reset wachtwoord

Je zal nadien een mail met een link ontvangen waarmee je je nieuw wachtwoord kan instellen.

Mailtje niet ontvangen? Check dan even ook je SPAM-folder (ongewenste mail) om te controleren of het niet hierin is terechtgekomen.

Hoe lang duurt het vooraleer ik mijn bestelling ontvang?2023-03-06T13:36:46+01:00

Alle Bestellingen die toekomen voor 15 u worden dezelfde dag verzonden.

Voor de bezorging van uw pakket zijn wij afhankelijk van GLS. De effectieve levertijd kan 2 tot 3 dagen bedragen en hangt af van hoe snel GLS uw pakket verwerkt.

Kan ik een product ook op de markt komen afhalen?2023-03-06T13:35:52+01:00

Geplaatste bestellingen via de webshop kan je enkel afhalen in onze thuiswinkel.

Maar je bent uiteraard ook steeds welkom op een van onze markten. Zaterdag en zondag kan je ons terug vinden op de markt in Sint-Truiden en Zonhoven, waar je kan langskomen om ons groot assortiment ter plaatste te komen bekijken. Je wordt er eveneens ook bijgestaan met professioneel advies!

Zaterdag | Sint-Truiden, tegenover schoenen Selvi 08u – 12u
Zondag | Zonhoven, aan de Axa bank 08u – 12u
Kan ik ook zonder afspraak naar de thuiswinkel komen?2023-02-27T22:16:35+01:00

Je kan onze thuiswinkel bezoeken tijdens onderstaande openingsuren of na telefonische afspraak.

Dinsdag – Vrijdag 10u – 18u  of na telefonische afspraak
Zaterdag 15u – 18u  of na telefonische afspraak
Zondag, Maandag en Feestdagen GESLOTEN

Titel

Ga naar de bovenkant